Administracja kadrowa:

  • prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników
  • sporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów kształtujących stosunek pracy
  • dokonywanie obowiązków rejestracyjnych w ZUS oraz obowiązków informacyjnych w stosunku do pracowników
  • określanie wymiaru i ustalanie uprawnień do urlopów wypoczynkowych
  • wydawanie świadectw pracy

Administracja płacowa:

  • naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uwzględnieniem regulacji wewnątrzzakładowych
  • sporządzanie list płac i zestawień wypłat z tytułu umów cywilno-prawnych
  • sporządzanie i przesyłanie deklaracji do ZUS i US w zakresie pobieranych składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników i innych osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych (PIT-11, PIT-8B, PIT-40)
  • sporządzanie pasków wypłat i raportów ZUS RMUA dla ubezpieczonych
  • prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników (także z tytułu absencji chorobowych, zasiłków macierzyńskich i urlopów wypoczynkowych)